خیلی چیزاتوی دلمه


هرچی که تو دلمه

به نام مهربونترینم

سلام دلم یه جوریه شاید گرفته نمی دونم !یه حس عجیبی دارم یه حسی که فقط خداازش باخبره شایدم

احساساتی شدم ولی نمی تونم بروزش بدم خیلی احساس تنهایی می کنم دلم میخواد باایمان قلبیم

خداروبیشترحس کنم امروز بعدازظهر برام دلگیر شده توی خونه تنهام دلم میخواد بارون بباره برم زیربارون وگریه کنم 

زندگی برام خیلی تکراری شده خسته شدم از تکرار روزای یکنواخت تاکی باید غصه ی امتحانات ونمراتشو بخورم

دلم می خواد یه اتفاق خوب وهیجانی رخ بده دلم می خواد به خدا نزدیکتر بشم دلم میخواد منجی عالم حضرت

مهدی ظهور کنه تا همه چی اروم بشه 

 



نظرات شما عزیزان:

مهدیه
ساعت19:25---20 تير 1392
کاش ظهور کنه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
سه شنبه 13 تير 1391برچسب:, 18:18 نسیبه| |

Design: ♀ali-hadis♂